Спеціальність 012 Дошкільна освіта
Моніторинг визначення рівня задоволеності здобувачів освіти якістю освітнього процесу (Спеціальність 012 Дошкільна освіта)
Спеціальність 231 Соціальна робота
Моніторинг визначення рівня задоволеності здобувачів освіти якістю освітнього процесу (За результатами опитування студентів II-IV курсів спеціальності Соціальна робота методом анкетування)
Рецензія на освітньо-професійну програму Соціальна педагогіка підготовки фахового молодшого бакалавра за спеціальністю 231 Соціальна робота галузі знань 23 Соціальна робота
Обговорення освітніх програм
Робоча зустріч щодо обговорення освітньо-професійних програм «Соціальна педагогіка», «Дошкільна освіта», «Початкова освіта» (20.04.2022)
20.04.2022 відбулася робоча зустріч із викладачами циклової комісії та стейкхолдерами з метою обговорення та вдосконалення освітньо-професійних програм «Соціальна педагогіка», «Дошкільна освіта» та «Початкова освіта», які ґрунтуються на основі Стандарту фахової передвищої освіти.
Заслухали пропозиції та рекомендації здобувачів освіти та членів Ради роботодавців Маринюк Тетяни Миколаївни, Чечко Тетяни Миколаївни, Кузьмич Тетяни Юріївни. Зокрема, запропонували додати до ОПП дисципліни, які дозволять здобувачам освіти набути практичних навичок; обговорили рекомендації щодо розширення переліку СК; передбачити формування фахових компетентностей, які дадуть можливість студенту розвинути критичне мислення та вміння аналізувати та оцінювати результати професійної діяльності.
Пропозиції стейкхолдерів взято до уваги.
Обговорення ОПП з Радою роботодавців (22.04.2020)
22.04.2020 було проведено зустріч з Радою роботодавців. На засіданні були присутні викладачі ЦК, студенти та члени Ради роботодавців Маринюк Тетяна Миколаївна, Чечко Тетяна Миколаївна, Єрмачкова Валентина Юріївна, Кузьмич Тетяна Юріївна.
Було обговорено рекомендації роботодавців та враховано в процесі визначення компетентностей, змісту і структури ОПП «Соціальна педагогіка», «Дошкільна освіта», «Початкова освіта». Розглянули пропозиції щодо послідовності та доцільності вивчення дисциплін. В результаті засідання циклової комісії з педагогічної освіти було прийнято рішення схвалити перелік освітніх компонентів, внесених в освітньо-професійні програми «Соціальна педагогіка», «Дошкільна освіта», «Початкова освіта». Врахувати рекомендації членів Ради роботодавців щодо послідовності та доцільності вивчення дисциплін.