Лекція «Виставкова та видавнича діяльність сучасних видавництв України: на прикладі видавництва «Зелений пес»

 

10 листопада 2014 року студенти Київського університету імені Бориса Грінченка та Університетського коледжу напряму підготовки «Видавнича справа та редагування» прослухали лекцію «Виставкова та видавнича діяльність сучасних видавництв України: на прикладі видавництва «Зелений пес».

Керівники видавництва Віталій та Дмитро Капранови розповіли про розробку та промоцію видавничих проектів на прикладі видань: «Мальована історія незалежної України» – короткий і зрозумілий виклад подій минулого разом із мальованими історіями; та «Веселих свят» – у книжці подано головні українські свята – історію, традиції, прикмети, ритуали, а ще пісні з нотами, святкові страви із рецептами, ігри та забави.

Студенти одержали багато корисної інформації щодо того, як майбутньому видавцю витримати конкуренції  і що є запорукою успіху видавничого проекту.

 

Модератор заходу - Тишкевич К.І.,  викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.


 

 

 

10 листопада 2014 року студенти Київського університету імені Бориса Грінченка та Університетського коледжу напряму підготовки «Видавнича справа та редагування» прослухали лекцію «Виставкова та видавнича діяльність сучасних видавництв України: на прикладі видавництва «Зелений пес».

Керівники видавництва Віталій та Дмитро Капранови розповіли про розробку та промоцію видавничих проектів на прикладі видань: «Мальована історія незалежної України» – короткий і зрозумілий виклад подій минулого разом із мальованими історіями; та «Веселих свят» – у книжці подано головні українські свята – історію, традиції, прикмети, ритуали, а ще пісні з нотами, святкові страви із рецептами, ігри та забави.

                Студенти одержали багато корисної інформації щодо того, як майбутньому видавцю витримати конкуренції  і що є запорукою успіху видавничого проекту.

                Модератор заходу - Тишкевич К.І.,  викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.