Віртуальні інтерактивні екскурсії до Національного музею «Чорнобиль»

Погодьтеся, вислів «Краще один раз побачити, ніж сто разів почути» актуальний і зараз. Важливим інструментом для сучасної освіти є віртуальні інтерактивні екскурсії, які приходять на зміну традиційним методам навчання.

Не всі, на жаль, можуть відвідати найкращі музеї під час карантину, але завдяки розвитку сучасних технологій відвідування Національного музею «Чорнобиль»  онлайн для студентів груп ПОмс-1-18-4.0д та  ПОмс-3-18-4.0д Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка напередодні тридцять четвертої річниці аварії на ЧАЕС стало реальністю. Для цього треба було лише мати гаджет та доступ до Інтернету!

Чорнобиль!.. Нам багато розповідали про жахливу катастрофу, але дуже хотілося б поринути в історію, дізнатися, як все це відбувалося насправді, ще раз почути про лихо 1986 року.

Під час віртуальної екскурсії студенти розширили свої знання про велику трагедію, побачили представлені експонати: розсекречені документи, карти, фотографії, пам'ятки народної архітектури Полісся. 

Експозиції музею розповідають про героїчну, самовіддану працю людей багатьох професій. Особливий інтерес викликали унікальні відеоматеріали про катастрофу і її наслідки, діюча трифазова діорама «Чорнобильська АЕС до, під час та після аварії», діючий макет енергоблока ЧАЕС, які розширюють хронологічні та тематичні межі музею, підсилюють достовірність експозиції.

Всі ці розповіді, фотографії, відеоархіви змушують цінувати життя, адже не знаєш, що  може статися через кілька хвилин, годин, днів, тижнів. Приклад тому - катастрофа на Чорнобильській АЕС.

Підсумком роботи стало написання есе на тему «Що мене найбільше вразило під час віртуальної екскурсії?».

Модератор: викладач ЦК природничих дисциплін Глухенька Л.М.

Есе на тему «Що мене найбільше вразило при знайомстві з унікальними експонатами музею під час віртуальної екскурсії?»

 (Студентка групи Помс-1-18-4.0д Друзь Ольга)

Есе на тему «Що мене найбільше вразило при знайомстві з унікальними експонатими музею під час віртуальної екскурсії?»

 (Студентка групи Помс-1-18-4.0д Крезуб Олександра)

Есе на тему «Що мене найбільше вразило при знайомстві з унікальними експонатами музею під час віртуальної екскурсії?»

 (Студентка групи Помс-1-18- 4.0д Трохименко Анна)

 

Віртуальніінтерактивніекскурсії до Національного музею «Чорнобиль»

Погодьтеся, вислів «Краще один раз побачити, ніж сто разівпочути» актуальний і зараз. Важливимінструментом для сучасноїосвіти є віртуальніінтерактивніекскурсії, якіприходять на змінутрадиційним методам навчання.

Не всі, на жаль, можутьвідвідатинайкращімузеїпід час карантину, але завдякирозвиткусучаснихтехнологійвідвіданняНаціонального музею «Чорнобиль»  онлайндля студентівтагруп ПОмс-1-18-4.0д та  ПОмс-3-18-4.0дУніверситетськогоколеджуКиївськогоуніверситетуімені Бориса Грінченканапередоднітридцятьчетвертоїрічниціаварії на ЧАЕС стало реальністю. Для цього требабулолишемати гаджет та доступ до Інтернету!

Чорнобиль! Нам багаторозповідали про жахливу катастрофу, але всієюдушеюхотілосяпобачитихочнайменшучастинкуісторії, дізнатися, як все цевідбувалося, ще раз почути про лихо 1986 року.

Під час віртуальноїекскурсіїстудентирозширилизнання про великутрагедію,побачилипредставленіекспонати:розсекреченідокументи, карти, фотографії, пам’яткинародноїархітектури Полісся. 

Експозиції музеюрозповідають про героїчну, самовідданупрацю людей багатьохпрофесій . Особливий інтерес викликалиунікальнівідеоматеріалипрокатастрофу і їїнаслідки, діюча трифазовадіорама «Чорнобильська АЕС до, підчастапісляаварії», діючиймакетенергоблока ЧАЕС, якірозширюютьхронологічнітатематичнімежімузею, підсилюютьдостовірністьекспозиції.

Всіцірозповіді, фотографії, відеоархівизмусилицінуватижиття, адженезнаєш, щоможестатисячерезкількахвилин, годин, днів, тижнів. Прикладом тому катастрофа на Чорнобильській АЕС.

Підсумком роботи стало написання есе на тему «Що мене найбільше вразило під час віртуальної екскурсії?».

Модератор: викладач ЦК природничих дисциплін Глухенька Л.М.