Навчальна художньо-творча практика «Пленер»

 

Незабутні враження, а також поглиблення навичок застосування різних технік, матеріалів, виконання живописного та графічного зображення, колористичної передачі навколишнього простору подарувала навчальна художньо-творча практика «Пленер». Запланована і проведена для студентів ІІІ курсу Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка спеціальності «Образотворче мистецтво» з 1 вересня по 26 вересня 2014 року.

Практика на базі парків, скверів та музеїв міста Києва – невід’ємна складова частина підготовки вчителів образотворчого мистецтва, які повинні в своїй майбутній діяльності поєднувати широкий науковий кругозір зі справжнім професіоналізмом та високим рівнем практичної підготовки.

Мета практики: сформувати поняття про пленерний вид практики, простежити тісний взаємозв’язок світу природи і людини, розширити знання про навколишній світ, розвивати пізнавальну і творчу активність майбутніх педагогів, уміння висловлювати свої думки на папері, не боятись помилок, розвивати спостережливість, увагу, закріпити навички роботи з рисунку та живопису.

Підсумком практики стали виступи студентів на звітній конференції, здача повного об’єму робіт та організація виставки живописних та графічних етюдів «Пленер».

..

 

 

 

 

 

 

Незабутні враження, а також поглиблення навичок застосування різних технік, матеріалів, виконання живописного та графічного зображення, колористичної передачі навколишнього простору подарувала навчальна художньо-творча практика «Пленер». Запланована і проведена для студентів ІІІ курсу Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка спеціальності «Образотворче мистецтво» з 1 вересня по 26 вересня 2014 року.

Практика на базі парків, скверів та музеїв міста Києва – невід’ємна складова частина підготовки вчителів образотворчого мистецтва, які повинні в своїй майбутній діяльності поєднувати широкий науковий кругозір зі справжнім професіоналізмом та високим рівнем практичної підготовки.

Мета практики: сформувати поняття про пленерний вид практики, простежити тісний взаємозв’язок світу природи і людини, розширити знання про навколишній світ, розвивати пізнавальну і творчу активність майбутніх педагогів, уміння висловлювати свої думки на папері, не боятись помилок, розвивати спостережливість, увагу, закріпити навички роботи з рисунку та живопису.

Підсумком практики стали виступи студентів на звітній конференції, здача повного об’єму робіт та організація виставки живописних та графічних етюдів «Пленер».