Практична підготовка студентів спеціальності «Дизайн» передбачає знайомство з виробництвом поліграфічної продукції та дослідженням аналогів. Найбільш інформативними для подібних досліджень є професійні виставки, які щорічно проводяться у місті Києві.
Вже на початку цього року студенти ІІІ та IV курсів спеціальності «Дизайн» Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка під керівництвом викладача Казіміренко О.В. відвідали такі професійні виставки:
- Міжнародна виставка реклами та маркетингу REX 2016. Студенти мали можливість ознайомитись з інноваційною рекламно-сувенірною продукцією, корпоративною символікою, P.O.S.-матеріалами, новітніми візуальними комунікаціями, Ambient Media, Digital-технологіями;
- «HANDMADE-Expo», яка вже 14 років об'єднує на своєму виставковому майданчику виробників і дистриб'юторів товарів для рукоділля, творчого хобі, дитячої творчості та художніх матеріалів;
- «Inprodmash & Upakovka», на виставкових стендах якої можна було побачити сучасні рішення упаковки для різної продукції, які вражали своєю функціональністю та дизайном. Ця виставка в черговий раз підтвердила статус головної події харчової галузі, і довела, що виставки - це найефективніший спосіб отримати актуальну інформацію про тенденції розвитку ринку, вивчити попит і потреби клієнтів;
- виставкова експозиція «Ефемероїди» - історія XX сторіччя в плакатах, на якій було представлено вітчизняні та зарубіжні зразки рекламних, інформаційних, соціальних плакатів;
- виставка плакатів, де було представлено конкурсні роботи учасників міжнародного конкурсу «Стоп цензурі».