10 червня 2020 року відбулося засідання циклової комісії музики і хореографії за участі роботодавців щодо обговорення Проєкту освітньо – професійної програми Хореографія.
Усі етапи розробки, обговорення та рецензування ОПП здійснювалися за системної співпраці з фахівцями – практиками, зокрема проводилися відповідні консультації з Шихабутдіновою С.М., Євтушенко Т.П., Драмарецькою О.І. щодо актуальних потреб і трендів сучасного ринку праці (засідання ЦК від 12.02.2020 року). Рекомендації роботодавців було обговорено на засіданні циклової комісії музики і хореографії (08.04.2020 р.) та враховано в процесі визначення компетентностей, змісту і структури ОПП. Освітньо-професійна програма Хореографія фахового молодшого бакалавра містить інтегральну, загальні та фахові компетентності, які визначалися з урахуванням дескрипторів НРК. Зміст ОПП відповідає предметній області спеціальності 024 Хореографія. Кожен компонент ОПП характеризується логічністю, послідовністю, збалансованістю у компонентних складових підготовки здобувачів відповідно до предметної області та запитів ринку праці. В ОПП вказано обсяг програми в кредитах ЄКТС. Обсяг підготовки фахового молодшого бакалавра на основі повної загальної середньої освіти (профільної середньої освіти) становить 180 кредитів ЄКТС. Згідно із Законом України «Про фахову передвищу освіту» мінімум 50% обсягу ОПП має бути спрямовано на досягнення результатів навчання за спеціальністю. В ОПП 2020 р. на дисципліни формування фахових компетентностей припадає 67,5%.
Зміст ОПП структуровано. Освітні компоненти поділено на обов’язкову і вибіркову частини. Обов’язкова частина містить блок ОК формування загальних і фахових компетентностей (148,5 кредитів, 82,5%), а також практичної підготовки (10,5 кредитів, 5,84%). Вибіркова частина складає 18 кредитів (10%). Атестація з фаху складає 3 кредити (1,66%).
В результаті розгляду та обговорення освітньо-професійної програми Хореографія викладачами циклової комісії та роботодавцями ОПП одностайно була рекомендована до затвердження.
Також були обговорені наступні питання:
- заповнення звітної документації (вичитки годин, електронних журналів, звітів про успішність студентів та індивідуальної роботи викладачів тощо);
- створення ЕНК дисциплін;
- робочі навчальні програми;
- педагогічне навантаження на наступний навчальний рік;
- проведення роботи по залученню абітурієнтів;
- підготовка творчих номерів до урочистостей з приводу вручення дипломів випускникам.