30 квітня 2024 року в рамках Декади ЦК економіко-математичних дисциплін і менеджменту відбувся захист міждисциплінарних проєктів студентів 3 курсу спеціальності «Менеджмент» з дисциплін «Організаційна теорія і культура» та «Інформатика і комп’ютерна техніка» на тему: «Національна культура як основа корпоративної культури».
Мета проєкту: виробити вміння орієнтуватися в потоці різноманітної інформації, знаходити, сприймати, аналізувати, оцінювати дані, проводити дослідження; дослідити як впливає національна культура на розвиток бізнесу, інформаційну культуру різних регіонів та країн; створити в результаті дослідження презентацію та відповідні публікації.
Здобувачі освіти представили свої роботи у вигляді презентацій, попередньо проаналізувавши вплив культури регіону на розвиток бізнесу та які фактори впливають на успішність компанії. Окрім цього, вони підготували друковану продукцію: календар, візитку, буклет, флаєр та інформаційний дайджест.
Захист проєктів продемонстрував високий рівень підготовки студентів, їх володіння дослідницькими методами та навичками презентації. Важливо зазначити, що тема проєктів є актуальною в сучасних умовах глобалізації, коли компанії все частіше виходять на міжнародний ринок і їм необхідно враховувати особливості національних культур різних країн.
Модератори: викладачі ЦК економіко-математичних дисциплін і менеджменту Пандазі Анастасія Володимирівна, Станжур Тетяна Геннадіївна.