Міжнародна виставка реклами, маркетингу та мас-медіа

26 вересня 2018 року було проведено виїзне заняття на тему: «Інструменти маркетингових комунікацій» в рамках Міжнародної виставки реклами, маркетингу та мас-медіа для студентів третього курсу спеціальності Організація виробництва.
Під час заняття студенти ознайомилися з сучасними тенденціями в рекламному бізнесі та різноманітністю сувенірної продукції. Особливу увагу було приділено виступам спеціалістів. Зокрема, зацікавила доповідь «Як перетворити крафт на сувенір» (Наталії Волошиної) та доповідь «Сторітелінг як ресурс розвитку підприємства» (Еліни Слободянюк).
Під час заходу студенти змогли не тільки доторкнутися до практичної складової менеджменту, а й почерпнули важливу інформацію для своїх навчальних проектів.
Модератором заходу виступила викладач ЦК економіко-математичних дисциплін і менеджменту Кравець С.Г.