Конкурс «Словник Бориса Грінченка та сучасність»

IMG 08563   грудня 2015 року
Університетський коледж
м. Київ, просп. Ю. Гагаріна, 16

 

 

 

3 грудня 2015 року, в рамках Грінченківської декади, у Київському університеті імені Бориса Грінченка відбувся щорічний загальноуніверситетський конкурс «Словник Бориса Грінченка та сучасність» на кращу інтерпретацію слів Словника Бориса Грінченка. 
Перший етап конкурсу тривав до 25 листопада. Студенти та викладачі візуалізували слова зі словника Бориса Грінченка: додавали тлумачення з сучасних українських та іноземних словників, ілюстрації, аудіо, відео ресурси, цікаві факти тощо.

Результати візуалізації словника за три роки
Університетський коледж 1641 слово
Інститут суспільства 809 слів
Педагогічний інститут 766 слів
Гуманітарний інститут 278 слів
Інститут людини 249 слів
Інститут мистецтв 152 слова

Третій рік поспіль в цьому етапі найактивнішими були студенти Університетського коледжу. Під керівництвом Марченко Т.І., вони опрацювали найбільшу кількість слів – 1641, що становить більше 40% всіх опрацьованих слів, та набрали найбільшу кількість балів. Єдині за умовами конкурсу пройшли у другий тур!

Бали за візуалізацію слів у 2015 році
Університетський коледж 1199,5 балів
Інститут суспільства 935,5 балів
Інститут мистецтв 722 бали
Педагогічний інститут 542,5 бали
Гуманітарний інститут 373 бали
Інститут людини 214,5 балів

За активну роботу над візуалізацією слів команду Університетського коледжу відзначено Подякою Університету.

Етап підведення підсумків конкурсу у форматі фестивалю відбувся 3 грудня 2015 року у конференц-залі навчального корпусу №1 Університету.
Для художньої візуалізації слів «щебетіти», «пташенька» та «почуття» у феєричному дійстві коледжанці використали пісні «Щебетала пташечка» (в сучасній обробці), «Ой говорила чиста вода», народні та сучасні танці.

Команда Університетський коледжу здобула перемогу у номінації «Синтез різних видів мистецтв у презентації».
Всі команди отримали солодкі призи та перемогу в одній із номінацій.
Висловлюємо щиру вдячність автору ідеї Морзе Н.В., проректору з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності, а також розробнику проекту Варченко-Троценко Л.О., науковому співробітнику НДЛ інформатизації освіти, за надану можливість долучитись до практичного використання WІKI-технологій.