Організаційне засідання «Новітні тенденції на ринку мас-медіа»

28 вересня 2021 року відбулося організаційне засідання «Новітні тенденції на ринку мас-медіа». На засіданні студенти обговорили появу низки істотних змін у технологіях передачі інформації,  проаналізували позитивні та негативні тенденції розвитку сучасного ринку мас-медіа, зокрема монополізацію ЗМІ. Також доповідачі проаналізували дві ключові концепціїконтролюконцентрації засобів масової інформації, що домінують у країнах Європи та з‘ясували, що проблема монополізації у сфері ЗМІ носить комплексний характер. Вона визначається не тільки відсутністю та недотриманням законодавчих вимог, але й певною специфікою вітчизняного ринку.

Додатково студенти обговорили медіа ситуацію в різних областях України, проаналізували інформаційне споживання мешканців Луганської та Донецької областей.

Учасники засідання – студенти  I, II,III, IV курсів спеціальності «Журналістика» і «Організація виробництва».

Модератор: викладач циклової комісії з видавничої справи, культури та української філології Ус Т.І.

Організаційне засідання «Новіт...
Організаційне засідання «Новітні тенденції на ринку мас-медіа»
Організаційне засідання «Новіт...
Організаційне засідання «Новітні тенденції на ринку мас-медіа»
Організаційне засідання «Новіт...
Організаційне засідання «Новітні тенденції на ринку мас-медіа»
Організаційне засідання «Новіт...
Організаційне засідання «Новітні тенденції на ринку мас-медіа»
Організаційне засідання «Новіт...
Організаційне засідання «Новітні тенденції на ринку мас-медіа»
Організаційне засідання «Новіт...
Організаційне засідання «Новітні тенденції на ринку мас-медіа»