15 квітня 2013 року з ініціативи СНТ «Лабіринт» відбувся круглий стіл «Цінності та місія Університету очима студентів Університетського коледжу». Відправною точкою стало обговорення студентами змісту поняття «цінності». Присутні висловлювали своє розуміння понять «цінності», «пріоритети» та навели приклади того, що є найважливішим для них: сім’я, дружба, кохання, краса, творчість, пошук істини, вибір власного шляху. Як з’ясувалося, особисті цінності наших студентів є досить різноманітними, але приємно, що кожне твердження було виваженим, продуманим та щирим.
Цікаво презентували свою точку зору студенти творчих спеціальностей: було організовано презентацію робіт «Мої цінності» студентів першого та другого курсів спеціальностей «Дизайн» та «Образотворче мистецтво».
Учасники СНТ представили повідомлення, присвячені видам цінностей, зокрема, навели приклади корпоративних цінностей та показали їхню роль у розвитку різноманітних організацій:
Поняття «цінності» з точки зору філософії (концепції цінностей та види цінностей) – студентка другого курсу спеціальності «Видавнича справа» Гогуля Наталія
Корпоративні цінності та їхня роль у розвитку організацій (на прикладі Apple, Nestle, Coca-Cola, Альфа-банку) - студентка другого курсу спеціальності «Видавнича справа» Смоловик Вікторія
Роль корпоративних цінностей у розвитку сучасного ВНЗ (на прикладі Оксфорду, Стенфорду, Кембріджу, Гарварду) - студентка другого курсу спеціальності «Видавнича справа» Фостій Юлія.
Другу частину засідання було присвячено баченню студентами цінностей та місії нашого Університету. Учасники круглого столу переглянули відеосюжет «Місія та цінності Університету очима грінченківців», створений студентками спеціальності «Видавнича справа» Фостій Юлією та Смоловик Вікторією, та висловили своє розуміння цінностей нашого Університету. Під час обговорення звернули увагу на наступні питання: як втілити в життя ключові цінності: людина, громада, довіра, духовність, лідерство-служіння, відповідальність, професіоналізм? Як цінності Університету співвідносяться з особистими цінностями студентів та викладачів? Яку роль відіграють корпоративні цінності у розвитку Університету та реалізації його місії?