Tренінг з протидії дезінформації «Як не стати «провайдером брехні»

6 лютого 2024 року за ініціативи Ради студентського самоврядування, голови Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених Фахового коледжу «Універсум» та членів студентського наукового гуртка «ProjectOR» у Фаховому коледжі «Універсум» відбувся тренінг з протидії дезінформації «Як не стати «провайдером брехні» для студентів освітньо-професійних програм «Видавнича справа та редагування», «Організація виробництва» та «Право».

Тренінг для студентів провела Олена Самойленко, менеджерка проєктів громадської організації «Інститут демократії імені Пилипа Орлика».

Під час тренінгу студенти обговорили з тренеркою такі питання свідомого споживання інформації та безпеки в інтернет-просторі:

  • чому і кому довіряють люди?
  • що не варто розповсюджувати та як розпізнавати шкідливий контент?
  • якими є ознаки якісного медіа та засади свідомого споживання інформації?
  • що таке інформаційна гігієна та як її дотримуватися?
  • яким є найпростіший алгоритм перевірки інформації?
  • що таке пропаганда та як не неї реагувати?
  • що може і має робити громадянин/ка заради протидії дезінформації?

Уміння критично мислити та перевіряти інформацію є важливим для всіх, хто користується інтернетом. Свідоме споживання інформації та знання про те, як не стати «провайдером брехні», допоможуть студентам у майбутній професійній діяльності.

ЦСР у дії, ціль № 4 «Якісна освіта»

SDG 04 min

Тренінг «Як не стати «провайде...
Тренінг «Як не стати «провайдером брехні»
Тренінг «Як не стати «провайде...
Тренінг «Як не стати «провайдером брехні»
Тренінг «Як не стати «провайде...
Тренінг «Як не стати «провайдером брехні»
Тренінг «Як не стати «провайде...
Тренінг «Як не стати «провайдером брехні»
Тренінг «Як не стати «провайде...
Тренінг «Як не стати «провайдером брехні»
Тренінг «Як не стати «провайде...
Тренінг «Як не стати «провайдером брехні»