6 лютого 2024 року за ініціативи Ради студентського самоврядування, голови Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених Фахового коледжу «Універсум» та членів студентського наукового гуртка «ProjectOR» у Фаховому коледжі «Універсум» відбувся тренінг з протидії дезінформації «Як не стати «провайдером брехні» для студентів освітньо-професійних програм «Видавнича справа та редагування», «Організація виробництва» та «Право».
Тренінг для студентів провела Олена Самойленко, менеджерка проєктів громадської організації «Інститут демократії імені Пилипа Орлика».
Під час тренінгу студенти обговорили з тренеркою такі питання свідомого споживання інформації та безпеки в інтернет-просторі:
- чому і кому довіряють люди?
- що не варто розповсюджувати та як розпізнавати шкідливий контент?
- якими є ознаки якісного медіа та засади свідомого споживання інформації?
- що таке інформаційна гігієна та як її дотримуватися?
- яким є найпростіший алгоритм перевірки інформації?
- що таке пропаганда та як не неї реагувати?
- що може і має робити громадянин/ка заради протидії дезінформації?
Уміння критично мислити та перевіряти інформацію є важливим для всіх, хто користується інтернетом. Свідоме споживання інформації та знання про те, як не стати «провайдером брехні», допоможуть студентам у майбутній професійній діяльності.
ЦСР у дії, ціль № 4 «Якісна освіта»