Студентський науковий гурток «Психологічний проєктор»

Студентський науковий гурток «Психологічний проєктор», що працює на ЦК з педагогічної освіти Фахового коледжу «Універсум» відновив свою роботу в новому навчальному році та провів засідання. Продовжуємо працювати за планом і 26 жовтня провели бесіду на тему: «Який Він, справжній вчитель?».

На засіданні ми здійснили спробу проаналізувати психологічні особливості педагогічних професій, опираючись на фільм «Вчитель року», який члени гуртка переглянули завчасно. Було обговорено якості характеру педагога, інноваційні методи навчання, педагогічну майстерність, а також члени гуртка поділилися власним баченням портрету справжнього вчителя. Далі більше!

Модератор: керівник гуртка «Психологічний проєктор» Лілія Кодач.

Бесіда на тему: «Який Він, спр...
Бесіда на тему: «Який Він, справжній вчитель?»
Бесіда на тему: «Який Він, спр...
Бесіда на тему: «Який Він, справжній вчитель?»
Бесіда на тему: «Який Він, спр...
Бесіда на тему: «Який Він, справжній вчитель?»
Бесіда на тему: «Який Він, спр...
Бесіда на тему: «Який Він, справжній вчитель?»

Студентський науковий гурток «Емпатія», що працює на ЦК з педагогічної освіти Фахового коледжу «Універсум» відновив свою роботу та провів засідання. Продовжуємо працювати за планом і 4 квітня 2022 року провели усний журнал: «Соціально-педагогічна проблематика у мультфільмах і казках». Проте гуртківці не обмежилися тільки казками і мультфільмами, ми згадали п’єсу Б. Шоу «Пігмаліон», фільм «Gaslight» (1940), серію романів «Гаррі Поттер» та інші всесвітні та українські мультфільми, казки, фільми і навіть серіали.

На засіданні ми підняли такі теми як газлайтинг, шкільний булінг, мобінг, мобільна залежність, «соціальне сирітство», класова нерівність та пропозиції як подолати ці проблеми. Далі більше!

Модератор: керівник студентського наукового гуртка «Емпатія» Марина Репка.

Усний журнал «Соціально-педаго...
Усний журнал «Соціально-педагогічна проблематика у мультфільмах і казках»
Усний журнал «Соціально-педаго...
Усний журнал «Соціально-педагогічна проблематика у мультфільмах і казках»
Усний журнал «Соціально-педаго...
Усний журнал «Соціально-педагогічна проблематика у мультфільмах і казках»
Усний журнал «Соціально-педаго...
Усний журнал «Соціально-педагогічна проблематика у мультфільмах і казках»
Усний журнал «Соціально-педаго...
Усний журнал «Соціально-педагогічна проблематика у мультфільмах і казках»
 

 

 

Щороку другого тижня лютого (цьогоріч 8 лютого 2022 року) з 2004 року відзначається День безпечного Інтернету, який був запроваджений за ініціативою європейських некомерційних організацій European SchoolNet та Insafe Захід.

Цього дня в багатьох країнах світу обговорюються:

  • шляхи безпечного використання молоддю Інтернету,
  • питання інтернет-етики,
  • загрози протизаконного контенту.

Ми з членами гуртка також обговорили небезпеки Інтернету та соціальних мереж, загрози участі у різних популярних челеджах; обговорили ознаки поведінки дитини і підлітка, якщо вони зазнають знущань в social network. Також визначили основні правила безпечного користування Інтернетом.

День безпечного Інтернету
День безпечного Інтернету
День безпечного Інтернету
День безпечного Інтернету
День безпечного Інтернету
День безпечного Інтернету
День безпечного Інтернету
День безпечного Інтернету

16 листопада 2021 року до міжнародного дня толерантності відбулось засідання студентського наукового гуртка «Емпатія» – «Всі різні – всі рівні». Разом з членами гуртка ми ознайомилися з визначеннями поняття «толерантності», яке зазначене у Декларація принципів толерантності, визначили риси толерантної особистості, з'ясували чим відрізняється толерантна особистість від інтолерантної, проаналізували складні етичні питання з точки зору толерантного суспільства. Гуртківці розширили свої знання щодо понять «нульова толерантність», «терпимість», «вікно Овертона».

Члени гуртка хочуть познайомити Вас з «дієтою» для тих, хто хоче стати толерантним:

  • понеділок: розмовляючи з людьми, дивитись їм в очі, привітатися з усіма;
  • вівторок: намагатися не нав'язувати нікому свою волю;
  • середа: зробити для когось добру справу так, щоб він не здогадувався, що добро йде від вас;
  • четвер: не виявляти до іншого такого відношення, яке ви не хочете відчути до себе;
  • п'ятниця: намагатися добре виглядати, говорити з усіма тихим голосом;
  • субота: записати 5 позитивних якостей, що характеризують вас і вашого друга;
  • неділя: знайдіть 3 привода, щоб сказати «спасибі» вашим близьким.

Бесіда: «Всі різні – всі рівні...
Бесіда: «Всі різні – всі рівні»
Бесіда: «Всі різні – всі рівні...
Бесіда: «Всі різні – всі рівні»
Бесіда: «Всі різні – всі рівні...
Бесіда: «Всі різні – всі рівні»
Бесіда: «Всі різні – всі рівні...
Бесіда: «Всі різні – всі рівні»
Бесіда: «Всі різні – всі рівні...
Бесіда: «Всі різні – всі рівні»
Бесіда: «Всі різні – всі рівні...
Бесіда: «Всі різні – всі рівні»
Бесіда: «Всі різні – всі рівні...
Бесіда: «Всі різні – всі рівні»

04 листопада 2021 року відбулось засідання студентського наукового гуртка «Емпатія». Тема засідання була присвячена профілактиці жорстокого поводження з дітьми та сімейного насильства. На занятті було переглянуто відео матеріали, уривки з художніх фільмів (які засновані на реальних подіях) та сюжети випусків новин, що стосуються теми. Гуртківці дійшли висновку, що всі випадки насильства, які відрізняються країною часовим періодом, в якому відбували події, соціальним становищем дорослих, віком постраждалих є одна риса, яка об’єднує всі інциденти – це байдужість оточуючих до проблем дітей та сімей. Після бурхливого обговорення студенти визначили, що основним (глобальним) завданням роботи соціального педагога з профілактики жорстокого поводження з дітьми та сімейного насильства є формування у суспільстві нульової толерантності до насильства; також учасники заходу розробили рекомендації з виявлення та попередження жорстокого поводження з дітьми в сім’ї.

Бесіда: «Вплив західної і схід...
Бесіда: «Вплив західної і східної культур на формування  підлітків і молоді України»
Бесіда: «Вплив західної і схід...
Бесіда: «Вплив західної і східної культур на формування  підлітків і молоді України»
Бесіда: «Вплив західної і схід...
Бесіда: «Вплив західної і східної культур на формування  підлітків і молоді України»
Бесіда: «Вплив західної і схід...
Бесіда: «Вплив західної і східної культур на формування  підлітків і молоді України»
Бесіда: «Вплив західної і схід...
Бесіда: «Вплив західної і східної культур на формування  підлітків і молоді України»

Сторінка 1 із 2