Виробнича (педагогічна) практика групи ХОРфмб-1-21-4.Од

Період практики: 09.12.2024 -15.12.2024

Метою практики було поглиблення та закріплення набутих теоретичних знань та практичних умінь і навичок в хореографічно-педагогічній роботі; оволодіння професійними вміннями психолого-педагогічного аналізу балетмейстерської діяльності, осмислення суті і вимог до роботи сучасного хореографа; розвиток педагогічної майстерності.

На конференції студенти мали змогу презентувати результати практики і обмінюватись досвідом своєї професійної діяльності. Вони підготували цікаві виступи про результати самостійної підготовки та проведення різних видів роботи, яку здійснювали під час практики  у хореографічних колективах. Студенти-хореографи проаналізували труднощі, над подоланням яких ще треба працювати, висловили пропозиції щодо покращення виховної, навчальної, організаційної роботи у хореографічних колективах.

Одним із завдань практики було проведення залікового заняття виховного спрямування. Під час проведення занять студенти використовували інноваційні інтерактивні методики викладання: евристичні бесіди, дискусії, метод тренінгу, тощо. Під час виробничої (педагогічної) практики студенти часто застосовували технологію ігрового навчання.

Студенти проходили практику у школах мистецтв, танцювальних мережах, хореографічних колективах, студіях, танцювальних гуртках. Викладачі та студенти спеціальності висловлюють вдячність очільникам баз практик за надану можливість та комфортні умови проходження практики нашими студентами.

Виробнича (педагогічна) практи...
Виробнича (педагогічна) практика групи ХОРфмб-1-21-4.Од
Виробнича (педагогічна) практи...
Виробнича (педагогічна) практика групи ХОРфмб-1-21-4.Од
Виробнича (педагогічна) практи...
Виробнича (педагогічна) практика групи ХОРфмб-1-21-4.Од
Виробнича (педагогічна) практи...
Виробнича (педагогічна) практика групи ХОРфмб-1-21-4.Од
Виробнича (педагогічна) практи...
Виробнича (педагогічна) практика групи ХОРфмб-1-21-4.Од