Навчальна практика з маркетингу для групи ОВфмб-1-22-3.5д проходила в період з 11.11.2024 по 15.11.2024 р.
Структура навчальної практики з маркетингу складається з лекції - вступу та 11 тем вивчення основних категорій маркетингу.
Під час проходження навчальної практики студенти змогли закріпити і поглибити теоретичні знання, практичні вміння і навички з маркетингу, специфіки розробки та просування товару на ринок. Набути таких фахових компетентностей, як: здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології, здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, а також здатність виявляти ініціативу, підприємливість та генерувати нові ідеї.
Також студенти під час виконання практичних завдань навчальної практики ознайомилися зі специфікою роботи маркетолога в різноманітних сферах, таких як: фінансово-кредитній, банківській, освітній, а також у консалтингових компаніях, промислових холдингах та виробничих підприємствах. Навчилися аналізувати ефективність різноманітних видів реклами для просування товарів та послуг.
Керівник практики: викладач циклової комісії економіко-математичних дисциплін і менеджменту Моренець Юлія Олександрівна