Навчальна практика проходила в дистанційному форматі в період з 01.04.2024 по 05.04.2024 р.
Структура навчальної практики з маркетингу складається з лекції - вступу та 14 тем оцінки маркетингового середовища підприємства. Студенти, за допомогою різноманітних маркетингових інструментів, розв’зували та аналізували ситуаційні задачі ринкової поведінки споживачів та ефективного управління діяльності підприємства.
Під час проходження навчальної практики студенти змогли закріпити і поглибити теоретичні знання, практичні вміння і навички з маркетингу, специфіки розробки та просування товару на ринок. Набути таких фахових компетентностей, як: здатність аналізувати кон’юнктуру ринку, можливості власного бізнесу, поведінку споживачів, розробляти товарну, цінову, комунікативну, збутову політику підприємства.
Також студенти під час виконання практичних занять навчальної практики, навчилися проводити аналіз та розробку товарної політики підприємства, аналізувати та розробляти програму збутової політики підприємства, проводити аналіз та вибір найбільш вигідних посередників для каналів розподілу, використовувати теоретичні знання в процесі аналізу та розробки цінової політики підприємства та аналізувати конкурентоспроможність товару та підприємства на ринку.
Методист: Моренець Ю.О.