Педагогічна практика сьогодні проводиться в непростих для освітнього закладу, як і для всієї країни, умовах. Протягом більше ніж двох місяців, студенти мають продемонструвати знання з педагогіки, психології, методик. Обираючи теми для уроків з образотворчого мистецтва, математики, української мови тощо в початковій школі, практиканти мають поглибити знання учнів 1- 4 класів.
Під час проведення пробних уроків студенти використовували різні інтерактивні методи навчання, урізноманітнювали освітній процес проведенням нестандартних уроків. Студенти спеціальності "Початкова освіта" добре володіють методикою і критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів, вміло організовували учнів до сприйняття матеріалу, здійснювали диференційований підхід, використовували різноманітні форми та методи навчання. Дякуємо адміністрації школи та вчителям початкової школи за можливість проведення практики, корисні поради та неоціненний досвід.
Наприклад, практичні завдання з образотворчого мистецтва допомагають формуванню у школярів навичок малювання з натури, за уявою, з пам'яті, виконувати творчі завдання на різну тематику тощо. А також вчитися передавати різні предмети з образотворчого мистецтва за формою, кольором... Важливим розділом в програмі є ознайомлення з народним мистецтвом (українські декоративні розписи, писанкарство, вишивка). Різні за змістом роботи формують у школярів розуміння побудови композиції, виховують смак і вміння створювати гармонійні за кольором малюнки.
Особливість педагогічної практики з ОТМ - це показ етапів роботи. Студенти, демонструючи малюнок чи показуючи етапи ліплення, звертають увагу на специфіку виду чи жанру мистецтва, техніки виконання (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, крейда, пластилін, глина). Це сприяє вихованню в учнів бажання надалі вивчати предметний світ, бачити і передавати красу флори і фауни, долучати молодших школярів до читання та ілюстрування кращих зразків європейської та української літератури для дітей, Педагогічна практика сприяє більш глибокому розумінню у студентів ролі та значення духовності у вихованні школярів, розширює їх загальний інтелектуальний рівень, формує розуміння і значення ролі українського мистецтва в сучасному світі, надає гордості за талановитий і прекрасний народ, його традиції та культурну спадщину. Завдання практики - донести ці посили до дітей.