Мета практики: набуття досвіду освітньої роботи з класом та групою продовженого дня, поглиблення та розширення знань з теорії виховання, формування уміння визначати в учнів ключові виховні компетентності, яких кожен потребує для особистої реалізації, розвитку, активної громадянської позиції, соціальної інклюзії та працевлаштування і які здатні забезпечити життєвий успіх молоді у суспільстві знань та визначати виховний орієнтир проведених заходів.
Завдання практики:
1. Набуття педагогічного досвіду практичної роботи в умовах Нової Української школи.
2. Формування у студентів професійних компетентностей педагогічної діяльності в освітньому процесі загальноосвітнього закладу щодо всебічного розвитку дитини, її талантів, здібностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних особливостей і потреб, формування цінностей, розвиток самостійності, творчості та допитливості.
3. Розвивати обізнаність із новітніми науково обґрунтованими відомостями з педагогіки, психології, методик, інноватики для створення освітньо-розвивального середовища, що сприяє цілісному індивідуально-особистісному становленню дітей молодшого шкільного віку.
4. Ознайомлення з освітньою роботою вчителя, вихователя ГПД на уроках та поза навчальний час, функціями та професійними обов'язками.
5. Формування уміння спостерігати уроки та виховні заходи, вести записи спостережень, обробляти, аналізувати та оцінювати освітню роботу, відображати в щоденнику практики.
6. Набуття здатності продуктивної професійної діяльності на основі розвиненої сучасної рефлексії відповідно до провідних ціннісно-світоглядних орієнтацій, викликів початкової школи та вимог педагогічної етики.
7. Оволодіння студентами засобами та прийомами психолого-педагогічної діагностики, усвідомлення ціннісної значущості фізичного, психічного і морального здоров’я дитини.
Дана практика для студентів спеціальності "Початкова освіта" розпочалася вчасно, та мала на меті закріпити та використати теоретичні знання студентів Фахового коледжу. Базами практики виступали київські та регіональні школи, які радо прийняли студентів. Перед проходженням практики була проведена настановна конференція та індивідуальні зустрічі з методистами для роз'яснення завдань та необхідності оформлення документації.
Групи 4ПО разом з методистами створили групи, де могли звітувати кожного дня про виконання завдань практики. Щотижня на спільних зустрічах з методистами студенти звітували про виконання індивідуального плану, про труднощі в роботі. Виникали ряд труднощів, які були пов'язані зі складними умовами деяких регіонів. Але студенти змогли виконати поставлені завдання практики та надати звітну документацію на перевірку.
Віримо у світле майбутнє нашої країни та студентів-випускників, які будуть навчати, виховувати майбутнє покоління.