Мета практики:
- оновлення професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в Україні шляхом модернізації шкільної практики, спрямованої на творчу практичну діяльність студентів, спроможність впроваджувати в практичну діяльність інноваційні зміни в початковій школі;
- творче застосування на практиці всіх теоретичних знань, одержаних в коледжі;
- створення умов для удосконалення педагогічних здібностей студентів.
Завдання практики:
- закріплення та використання теоретичних знань студентів Фахового коледжу;
- вивчення студентами сучасного процесу навчання учнів початкових класів;
- навчання самостійно розробляти та складати поурочні та календарно- тематичні плани з предметів, що вивчаються в початкових класах;
- підготовка та проведення всіх уроків за розкладом;
- ведення шкільної документації (класного журналу, щоденників учнів, ознайомлення з медичними картками дітей та особовими справами учнів);
- перевірка та оцінювання всіх письмових робіт учнів;
- проведення індивідуальної роботи з учнями;
- ознайомлення з системою роботи вчителя, з батьками дітей;
- ознайомлення з роботою методичного об’єднання вчителів початкових класів;
- здійснення психолого-педагогічного вивчення учнів класу, встановлення педагогічно-доцільних взаємостосунків з учнями, їх батьками, вчителями.
- підготовка та апробування матеріалів до курсових робіт.
Завдання виробничої практики передбачають формування таких
компетентностей
1. Здатність застосовувати сучасні інноваційні методики, технології навчання, розвитку й виховання учнів початкової школи.
2. Здатність до пошуку, аналізу, систематизації та узагальнення професійно-педагогічної інформації з різних джерел та формулювання логічних висновків.
3. Здатність вирішувати проблеми в процесі професійної діяльності, приймати обґрунтовані рішення, працювати автономно.
4. Здатність діяти на основі принципів і норм етики, правил культури поведінки у стосунках із дорослими й дітьми на основі загальнолюдських та національних цінностей.
5. Здатність взаємодіяти з керівництвом, колегами, учнями та їх батьками, працювати в команді, групі.
6. Здатність до дій у професійно-педагогічному середовищі, нових ситуаціях, що передбачають навчання, розвиток і виховання молодших школярів.
7. Здатність здійснювати рефлексивні процеси, творчо підходити до організації освітнього процесу у початковій школі
8. Здатність ефективно вирішувати завдання щодо збереження і зміцнення здоров’я (фізичного, психічного, соціального та духовного) як власного, так і оточуючих.